ANCRO
ANCRO

Bemutatkozó anyag

Változáskezelés

A szervezeteknek napjainkban folytonos kihívásokkal és változásokkal kell szembenézniük, ezek a következők:

  • Üzleti környezet és célok okozta változások követése;
  • Szervezeti változások;
  • Új technológiák, informatikai rendszerek bevezetése.

A szervezeten belül a kihívásoknak való sikeres megfelelés kulcsa a stratégiai kezdeményezések megvalósításában, ezen belül is igen nagy mértékben az emberi tényező kezelésének sikerességében rejlik. A változásokkal szembeni kisebb-nagyobb ellenállás természetes emberi reakció, viszont kezelésének elmulasztása a motiváció csökkenéséhez, aktív vagy passzív ellenállás kialakulásához vagy akár a fluktuáció növekedéséhez, a kulcsemberek elvesztéséhez, a tudásszint csökkenéséhez vezethet.

Már a változások kezdeti szakaszában segíthetünk az emberi tényezővel kapcsolatos változáskezelési igények felmérésében, később támogatást nyújthatunk a megfelelő tervek kidolgozásában és megvalósításában is.

Változáskezelés terén a következő szolgáltatásokat nyújtjuk ügyfeleinknek:

  • A változások által érintett csoportokkal történő folyamatos és kétirányú kommunikáció;
  • A változásokkal kapcsolatos új ismeretek oktatása, és az új készségekkel kapcsolatos képzés;
  • A változásokkal kapcsolatos szervezeti változások feltérképezése és kezelése;
  • A változások kezdeti időszakában megvalósuló segítségnyújtás megszervezése;
  • A változások sikerességét alátámasztó érdekeltségi rendszer kialakítása.